neljapäev, 31. detsember 2009

Kauaks kahe vaate võrra rikkam


Just nii- mul on nüüd kaks imekaunist talvevaadet, mida saan elu lõpuni nautida. Pärast mind mu lapsed või lapselapsed või kes ette teab, kes...

Enda Tenno tõi mulle näitust maha võtma tulles nelgi ja ütles, et võin mõne näitusel olnud asja mälestuseks võtta. Valisin kärmelt ühe talvemaastikuga taldriku, ehkki mul oli erinevaid lemmikuid veel päris mitu. Noh nii kümmekond oleks kohe endale tahtnud... Üks must öise maastiku ja taimestikuga taldrik näiteks, mis oli ka enamuse näitusevaatajate lemmik. Aga ma olen neid ju pildistanud ja saan alati pilte imetleda. Lisaks oli tal veel uusi töid kaasas. Ka neist pakkus ta mulle ühte, valisin mõtlemata jälle talvepidi, mis kohe südamesse läks.



Sain Endalt lubaduse kunagi edasipidi veel näituse tegemiseks, aga mitte väga varsti.




Kui siiani olid Elle Akerbergi näitused kõige vaadatumad, siis nüüd võib öelda, et tal on Enda näol konkurent tekkinud. Mõlemi asju imetleti üllatudes ja taheti kohe ära osta!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar