kolmapäev, 30. detsember 2009

Hakka või näoilmet kontrollima!

Poleks arvanudki, et külastajad niiväga meie ramsitädide näoilmeid ja välimust märkavad!
Askeldasin veekeetjaga ja lugeja tuli uksest sisse, ma olin pahane, et juba järjekordselt ma ei saa omale kohvi valmis teha. See oli täna juba viies katse!!! Ikka et vesi kees ära ja kui tahtsin puru tassi panna, käis uks ja tuli inimene...
No igatahes see tulija oli ehmunud, et oi, mis sul juhtunud on, kas midagi halba, et tavaliselt oled ikka rõõmus ja särav, nüüd niisuguse näoga et?
No ise ma oma nägu ei näe ju! Võib-olla paistis kohvitu lootusetus näost välja.:) Raamatukogutädil on ka närvid ja korra päevas tahaks midagi põske pista ja sooja juua.
Kohvi tegin nüüd küll valmis, aga sinna seisma ta jääbki, kuna tuba on jälle rahvast täis. Kes lehte loeb, see mulle sealt uudiseid ka ette kannab. Tahetakse siin ju põhiliselt suhelda. Ja just helistati, et kohe-kohe tullakse näitust maha võtma.

Olen proovinud mitu x oma tööaja jooksul ametlikku lõunapausi teha, kuid sellest ei tule midagi välja- ikka tullakse 5 minutit enne lõunat, et ma ruttu vaatan midagi lugeda ja ollakse lõuna ajal ka veel kogus. Ja nii see pooltundi kiirelt mööduski...
Nüüd söön siis, kui jäääääb mõni vaba moment...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar