teisipäev, 29. mai 2012

Puhkusest

Eile tuli mitu "rahutut" inimest jutuga, et kohe sul hakkab ju puhkus ja anna mulle kohe rohkem. :)
Rahu, ainult rahu! Puhkus on sel suvel plaanis küll, aga algus on alles JUULIS.
Panengi kirja puhkuse ajad, kuna otsustasin selle võtta kahes osas. Põhjus on ka. Koleerikuna ägestun alati sisemiselt aastalõputi, kui iga teine sisseastuja küsib, et kuule, millal sul see jõulupuhkus hakkab. Pole kunagi olnud, ei hakkagi, olen (eluaeg olnud) tööl ka 31.-l, saan vastata.
Eks ma siis allun "ühiskonna survele" ning proovin sel aastal esimest korda oma 30-aastase tööaja jooksul ära, mis maiku loom see jõulupuhkus ka on.

Niisiis selle aasta puhkuse ajad:
3. - 27. juuli
ja
20. detsember - 2. jaanuar

2 kommentaari:

  1. Kui hea idde sa andsid! Seda küsimist kuulen ka mina igal aastal ja nüüd võtan/jätan 3 päeva jõulupuhkuseks! Ole sa tänatud ;))))

    VastaKustuta
  2. Mina otsustasin jaanuari keskel, kui valda pidi puhkuseaja ära ütlema. Siis oli kerge otsust teha- teema oli veel täpselt "valus". :D

    VastaKustuta