laupäev, 29. august 2009

Hea meel!

Eile käisin Pärnus Keskraamatukogus meie raamatukogutädide igakuisel seminaril. Pean häbiga tunnistama, et olin kogu seminari ajal väga unine. Põhjuseks see, et keegi meie majast väristab see nädal oma mobiili igal hommikul kell pool 6 ja noh minul ka kohe plaksti silmad lahti ja enam und ei tule! Ühismaja rõõm on läbikostvad paneelid! Ega sellest need muidugi aru ei saa, kes eramutes elavad.
Teisel päevapoolel oli kodulehe tegemisest rääkimas Leo Ariva Viljandist. Oi, kui palju häid mõtteid ma tema jutust sain! Mul oli kohe tunne, et mu ajutegevus on suure suitsujoana või siksakina näha. Esineja oli suure eeltöö ära teinud, vaadanud üle raamatukogude kodukad (osadel mitte iseseisvad, vaid valla kodukate all) ja blogisid. Nimetas ka üksikuid nimesid, neid kiites või mõne veakese esile tuues.
Ja siis järsku olin täiesti virge- nimelt ütles ta, et talle meeldisid väga Urge ja Sauga RK-de blogid, need on väga inimlikud ja hea, kui blogist saab ka tundeid lugeda, sest raamatukogu ongi selline tundeline koht.
Kiitust on alati hea kuulda, eriti, kui see pole selline viisakas ja sunnitud, mida täiskasvanud tavaliselt omavahel kasutavad, vaid tuleb südamest (selle vahe tunnetab enamik inimesi ka ära).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar