esmaspäev, 27. detsember 2010

Tõsta pilk...




Meie maja juurde tulles tasub pilk jalge eest ka veidi ülespoole tõsta. Kuna ajad on rasked ja firmateenused kallid, siis peaks arvestama piltidel nähtavate ohtudega.






Lumi on kõva, olen nii mina, kui ka teised seda mitu korda proovinud küll harja- küll labidavartega tükeldada, aga tulutult, no lusikatäie pehmet puru oleme lahti saanud. Kõigil, eriti lastel oli vaid lõbu ja lusti laialt.... Tagumised aknad on praegu veerandi jagu lume all, välja näeb kikivarvule tõustes. Mööda majaseina on lükatud lumevall ja sinna loobin iga päev kõrgust juurde. Sageli ronin hangetippu ja lükkan kühvlitäisi edasi. Ja siis veel uuest hunnikust edasi. Jne... Teise majaotsa poole... Sest kuhugi ma pean ju uue lume trepilt ja trepi eest viskama...
Suur mure on, et keegi kuhja kaela ei saaks ... kui see ükskord otsustab kukkuda...


2 kommentaari:

  1. ohhh, oleks mul ainult käed praegu terved, ma surgiks harjavarrega nati seda äärtki, millega ise korra juba kuklasse sain... aga ei saa pastakatki hoitud :(

    VastaKustuta