teisipäev, 21. veebruar 2012

Pahad raamatukogu(töötaja)d

Tänases Postimehes saavad raamatukogud jälle nahutada: LOE
Eriti meeldib mulle sealt artiklijärgsetest hulgalistest pikematest ja lühematest, poolt ja vastu kommentaaridest üks: "Laenutasin just eelmisel nädalal Remarque ja Nabokovi ja lisaks kaks krimkat, ise itsitasin, olen ma nüüd haritud või harimatu inimene?:) "

Aga tükikesi artiklist:
* «Minu arvates on üldse küsitav, kas raamatukogu, kus pole ainsatki kooli programmi välist Lev Tolstoi teost, kas see üldse väärib rahvaraamatukogu nimetust,» nentis Lang. «Ka selliseid raamatukogusid meil on üksjagu palju.»
... * Langi sõnul on riigi ülesanne hea seista selle eest, et raamatukogudes oleks väärtuslikumat kirjandust. ... * Lisaks tõstis Lang esile, et kuigi raamatukogud on väitnud, et kultuuriväljaandeid tellitakse, siis tegelik olukord rääkis täiesti teist keelt. Näiteks ajakirja Muusika telliti Langi andmetel 41 raamatukokku, kuid raamatukogusid on Eestis üle 500. ... * «Ja kuidas saab lapse lugemisharjumust kujundada, kui raamatukogus pole lasteajakirju, pole või on minimaalselt uusi auhinnatud lasteraamatuid.» ...


* Vaatasin, et mõlemit Tolstoid riiulites on. * Ajakiri Muusika oli üks mu tellimisvalikutest. * Tellin 99% uutest lasteraamatutest. Küla 10-kond last ei suudaks neist ka iga päev ainult lugedes läbi pureda.


NB!
Varsti saan siia,
maainimestele,
tuua
väärtuslikku uudiskirjandust -
suure paki
auhinnatud
esseesid ja näidendeid.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar