neljapäev, 18. veebruar 2010

Pakun näitusi!

Siin on paari aasta jooksul olnud juba nii palju erinevaid näitusi, et oleks kahju, kui need kodudesse vaid autoritele vaadata jääksid. Kellel vähegi on rippuvat või lagedat pinda, võtke minuga ühendust, saan kontakte jagada.
Liivia- urge@pkr.ee või 56 669 878
*************************************************************
Täna rändab jaanuaris-veebruaris siin ülevalolnud Veronika Saare piltide näitus edasi Tori-Jõesuusse. Ja vastu tuuakse Jõesuu-kandis tehtud käsitööd. Palusin Veronikal endast midagi paberile panna. Meil siin teda tuntakse ja hinnatakse, kuid naabervallas on ta tundmatu.
Jõesuuse läheb kaasa järgnev tekst:
Minu nimi on Veronika Saar. Olen 32-aastane, elan Sauga vallas Urge külas. Käin linnas AS Rapala-s tööl ja olen seal kvaliteedikontroll. Õppinud olen ma pagar-kondiitriks, see oli mu lapsepõlveunistus. Vahepeal õppisin ära ka õmbleja ameti. Käsitööd on mulle meeldinud teha kogu aeg, vahel rohkem, vahel vähem. Mingit lemmikut ei ole, teen kõike- koon, heegeldan ja tikin. Kudumise õpetas mulle vanaema juba 5-aastaselt selgeks. Ristpistes pilte ja patju tegi kunagi mu ema, siis ei olnud sobivaid niite ja ka mustrite valik ei olnud eriti suur. Nüüdsetes ajakirjades on väga palju ilusaid mustreid, nii et otsustasin ka ise tikkima hakata. Kuna tikitud pildid ei sobinud ostetud raamidesse, tegin piltidele sobivad raamid ise. Nendest piltidest osa on mul endal seinal, teine osa juba ära kingitud.

Mina lisasin juurde:
Veronika tikitud piltide näitus oli Urge raamatukogus vaatamiseks jaanuaris-veebruaris ja meeldis kõigile väga. See polnud Urgel tema esimene näitus. Eelmisel aastal saime imetleda õmmeldud pisinukke ja loomi. Paari-sentimeetrised masinaga tehtud õmblused (käed, näod, kleididetailid jms) olid imepuhtalt viimistletud. Näha saab näitust aadressil:
http://galerii.sauga.ee/main.php?g2_itemId=35684

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar