teisipäev, 7. september 2010

"Minu..."-dest Pegasuse rännuraamatute juurde


Mina, vandersell Dollari hind

Sulgesin just Liis Kängsepa "Mina, vandersell"`i . (*)
Päris põnev! Seiklusrikas! Nii tubli neiu, et igal pool võitleb endale välja paremad tingimused, reisid, giidid jms!!! Hea mälu! Mulle meeldisid eriti leheküljed ülevaadetega iga maa kohta, kuhu ta just parajasti suunduma hakkas. No küll need eesti noored on ikka ettevõtlikud ja kirjutaja suurepärane suhtleja! Üks mõte jäi aga nagu kummitama- ta kordab, et raha hakkab otsa lõppema ja nii mitu korda raamatus, aga kogu aeg seda rahakest siiski jätkub, et osta sõidupileteid, sh ka lennu omi, samuti süüa... ja muudkui edasi reisida. Pole ise niimoodi seljakotiga maailmas reisinud. Kui elus mõne taolisega kokku puutun, küll siis järgi uurin.
Juba teine raamat Pegasuse reisisarjast, mida loen. Eelmine oli Christel Karits- "Dollari hind : avameelne päevik Ameerikast". (*) Pärnu inimene, nii kodune oli lugeda. Ja iga kord, kui ta kippus meelejõudu kaotama, elasin väga kaasa. Kujutasin end ette sarnastes kodudes elamas ja uhhh, prrrrrr- ausalt, minu närvid poleks vastu pidanud!
Nii et- ei pea jääma kinni vaid "Minu..." sarja raamatutesse, samavõrdseid on ka teistel kirjastustel, mis endale nii palju kõmureklaami ei tee.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar