kolmapäev, 5. jaanuar 2011

Kiitus!

Külas kiidetakse tänahommikust lumelükkajat, et väga korralik on olnud. Neid on ju mitu ja eks siis hakkabki silma, kes ja kuidas. Oli minulgi ülihea meel, kui tööle tulles majaesist vaatasin. Eilsed katusepuhastajad olid parkimisplatsi poole võrra vähendanud. No ega neil mujale, kui üle ääre, lund lükata ju polnudki. Arusaadav. Nii hull olukord katusepuhatamise järel, kui Võiste raamatukogul, õnneks siin ei olnud. LOE
Tänane traktor oli osa sellest suurest hunnikust ära lükanud, mis eile tekkis. Ta oleks võinud ju ka viilida ja lumi oleks jäänud suurt sula ootama. Nüüd on parkla jälle endises suuruses ja autod ei pea teel sõitjatele jalgu jääma jääma, nagu ma pabistasin. Väga suur tänu talle!!!
Ka oli ukse kõrvalt käsipuu juurest eakamatele mõeldud ülestuleku koht lume alla kadunud. Selle tükkhaaval lahtiraiumise peale läks mul terve õhtu- kõva lumi, hooga katuselt alla kukkunud, hunnik kivikõva.
Hakkasin mõtlema, kui palju ma oma isiklikust ajast sel ja eelmisel talvel siin raamatukogumaja ees olen veetnud. Lumesajuse päeva korral ikka nii kuuendik ööpäevast, käin ju siin ka hilisõhtutel, et hommikuti uks lahti mahuks. (Pluss veel väljakaevamised kodumaja juures.) Hea on, et elan kõrvalmajas. Kui kusagilt kaugemalt tööl käiksin ja nt bussisõidus
t oleneksin, siis ei kujuta küll ette- kas inimesed peaksid üle hunnikute sisse ronima? Olen mitu korda tagunud jääd ukse alt lahti, kui öösel ukse suunas tuiskas ja siis hommikuks jäätas ja... Sellepärast ma siin treppi kogu ööpäeva pühingi, et muidu oleks paks jääkord peal ja libe ja konarlik ja kõik komistaksid ja oleksid tigedad ja ... ja... ja...
S
elle lumeloopimisega on aga praegu nii, et kahelepoole ust enam visata ei saa- tuleb alla tagasi ja siis peangi hommikustel ja õhtustel kühveldamismaratonidel iga kühvlitäiega kaugele vantsima. Vahel vihastan, kui kaela variseb ja hakkan pealtpoolt eemale vedama. Ma ei tea rohkem sellist kilplast, kes lund ühest kohast teise veaks! :) Pregu on vaid ühel pool treppi kõrge kuhi, teiselt poolt tegin prügikasti "väljaotsimiseks" suure töö ükskord ära ja raiusin tükkideks-vedasin kogu lume minema.
No minu tervislikku kümme tuhat sammu on küll iga päev täis!
Aga muide- arstid pidid rääkima, et eestlased on eelmise ja selle talve tõttu palju tervemad, kuna lummemattunud kodudest peab ju välja saama. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar