esmaspäev, 30. juuli 2012

Lill

Ostsin tööle vaasi iseendale ühe oma lemmiklilledest. Inkaliilia (aitäh Marjule, kes nime meelde aitas tuletada!); gerberad meeldivad ka väga. Niisama ostsin. Lihtsalt selle pärast, et 30 tööaastat ühes ametis on täis saanud!
Tore oleks ju öelda, et kõik ka siinsamas Urgel, aga - siia küll kohe pärast kultuurikooli lõpetamist oma esimese töökoha saanuna pidin linnaraamatukogus poolteist aastat ruumide remondi lõppemist ootama.
Urgel olen päriselt ametis niisiis 1983. a. detsembri algusest vastvärvitud ruume kuivaks kütmas. 1984. aasta veebruari algul, kui raamatud määratutest kuhjadest (paljude abiliste toel maakonna keskraamatukogust) riiulitesse olid pandud, sain uksele avamisajad panna ning käisid esimesed "minu" laenutajad. Mul on isegi meeles, kes need olid- Aile Lilles ja Külli Poom.
Tahaks lisada, et 30 a. sama töölaua taga oldud, aga jälle- ka suur kirjutuslaud on uus, vaid 10 aastat tagasi muretsetud. :) Vana, mis teenis truult ka mu eelkäijaid, on ruuminurgas täiesti alles ja kannab nüüd oma õlul mitte enam raamatukogutädi ja lugejate küünarnukke, vaid hoopis serverit, UPSi jm taolist tähtsat kraami.


Lemmikkellukast olen kümneid liivakaarte teinud- selline ta ongi, kui õielehed laiali laotada:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar