teisipäev, 25. september 2012

Käisin "külas"

Täna oli mul "tagastamisvisiit" linna kutsekooli raamatukokku. Kogu hoonetekompleks oli mulle võõras, viimati käisin seal internaatkooli ajal. B korpuse ja raamatukogu leidsin tänu ühele meesõpetajale, kes ise ka just sinnapoole suundus. Millegipärast ootasin suurt riiulitega täidetud ruumi, aga kui õpikutehoidla välja arvata, on tegemist paraja ja mugava kaasaegse välimusega raamatukoguga. Kogu pind on kasulikult ära planeeritud, sealjuures polnud kusagil kitsas liikuda ja kõik vajalik on olemas. Veel meeldisid mulle omaette olemise toolid, kus üks noormees klapid peas  sees istus. Palusin luba ringi vaadata ja kiitsin nende ruume. Vahetasime lahkete töötajatega mõne sõna R/K programmide kohta. Mulle täitsa meeldis seal raamatukogus! 
Väga vahva on käia kolleege kaemas, alati jääb midagi kasulikku silma. Viimased aastad olen igas uues käidud raamatukogus kujutanud ette ennast seal töötamas ja väga-väga  vähesed ruumid on olnud vastumeelsed. Veel vaid üksikud nähtuist on asunud viletsates remontimata ruumides, nagu minu vana raamatukogumaja, kus üle 10 aasta tagasi pikalt töötasin. Sellistesse  oludesse küll tagasi ei tahaks! Enamus on ikka saanud uue kuue või koha tänu eurorahadele ja omavalitsuse toetusele. Silma on jäänud ka töötajate eraldi  kabinetid ja ka olmeruumid, mis ühe töötajaga raamatukogudes nähtuna eriti kadedaks on teinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar