esmaspäev, 2. mai 2011

Jäin sõltuvusse

No nüüd olen mina siis ka lõpuks ulmetõppe nakatunud!
MOBLA! (Kes lugenud on, saab aru...)
Igatahes esimene raamat, mida lugedes mul kõik lihased pikki tunde pingepingul on olnud ja kodustele lageda pilguga otsa olen vaadanud, suutmata kohe tavamaailma lülituda.
Ulmefilme olen suutnud siiani vaadata, aga pigem selle piguga, kui hästi eriefektid tehtud on, vaid tegevus vee all ja õhus on närvevõdistav. Mõni kolleeg või tuttav on omavahel rääkides imestanud, et mul see ja teine kuulus raamat lugemata, eks ma siis olen vastanudki, et õudus, ulme ja fantastika pole minu rida, tahan tõelisust. Nii et ise ka ei tea, miks ühe Stephen Kingi koju vedasin, ette ju teada, et puhas ulmeõudukas. Nüüd uurin, kust ja mida omale veel laenutada. Plaan on kogu King läbi närida. Alustasin juba Uduga, algus on põnevvv...

2 kommentaari:

  1. Polegi Kingi ammu lugenud, peab vist jälle kätte võtma...

    VastaKustuta
  2. jah, "udus" ma ka ei pettunud! nüüd ootab siis see mitmeosaline...

    VastaKustuta