neljapäev, 6. mai 2010

Oma kodus on ikka kõige parem!

Eile hilisõhtul oli pool küla paarimeetrikõrguses udus. Jummel, kui ilus oli olla ja vaadata! Ma lausa hingasin seda udu sisse. Oleks tahtnud nagu laps käed laiali ajada ja udu sisse joosta, aga "seisus" segas ;) Äkki keegi oleks näinud ja mis nad siis minust mõtleksid jne, mida me enamus alati kardame...
Ja täna hommikul oli puudevahelisel asfaldil JÄÄ! Panin mitu korda kaapsu :) Libe, nagu talvel. Puud metsatukas tilkusid, heinamaal oli veel kohati tibake jääkirmet. Roheline-valge-roheline põld. Ja mis kõige silmailusam- metsas olid udukogud!!! :0} Sellised mitmeruutmeetrised aurupilved tõusid ülespoole, nagu keegi teeks hiigelsuuri lõkkeid. On ikka suur õnn, et ma just Urgele elama sattusin! Mida ma teeksin linnas suurte majade vahel, kus seal seda ilu näeks?

3 kommentaari:

  1. Keik on kena aga - lugeda oleks parem tumeda kirjaga teksti!
    A mina eile jooksingi - mul suva, mida keegi oma peas keedab ;)))))

    VastaKustuta
  2. :))) õige! egas me ju teistele ela, ikka endale!

    VastaKustuta